Brr..

Det blev en 40 minuters promenad med hunden. Vi hamnade mitt i hällregnet så blöta och kalla blev vi båda två!

Frukosten är intagen: Havregrynsgröt med 1 dl hallon, 1 msk linfrön och proteindrink på det! Det var gott! Men jag längtar tills jag får köpt nytt goare protein. Det blir på fitnessmässan!

Tänkte lite under promenaden. Eftersom jag fått en störd knäpp av min viktuppgång. För att motarbeta en ångest som jag inte kan hantera. Som kommer av nästan allt, så tänkte jag så här: Varje gång jag kommer avvika från mitt kostschema, så måste jag träna extra utöver mitt träningsschema. Så lätt ska det vara!

Lyssnade även på Breaking Benjamin, som Lonka föreslog igår som löpmusik. Och som de är bra! Längtar till löpningen imorn för att testa dem in action!



Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Camilla

Grymt bra låt!!

2009-11-17 @ 10:31:47
Postat av: Jessica

Bra tänkt där! Vet precis hur det är vännen!



Grymt bra musik. Follow you tror jag en låt heter, så grymt bra den med:)



PUSSS

2009-11-17 @ 10:58:51
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0