Celsius!

På gymmet idag provade jag och Flisen Celsius, en dricka som ska bränna bort 100 extra kalorier under träningspasset. Haha, efter typ halva började jag känna att det var svårt att forma orden rätt och fnittriga blev vi. Vi började misstänka alkhol i den. Haha, nej, men kul var det! Var nog inte van vid koffein=)

Gott var det med träning. Kul var det med styrka! Som jag vill köra mer av den varan nästa vecka!

Nu sitter jag och väntar på att min moster ska komma och hämta katt och nyckel så jag och flisen kan dra vidare till jobbet. Vi har ju inte fått gjort det vi ska än. Trots att vi varit där typ alla dagar denna vecka.. =)


http://www.webfinanser.com/nyheter/172665/ny-dryck-i-sverige---celsius-ar-en-prestationshojande-dryck-som-ger-dig-en-kick/

Hej så länge!
Kommentarer
Postat av: flisen

Fortfarande skakig, haha! Mejlade till dig. Hepp!

2009-11-12 @ 14:17:53
Postat av: flisen

Nu börjar benen domna bort också.. Kan inte bestämma mig om det kan vara drycken eller om jag suttit i samma position för länge.... ..... .. .

2009-11-12 @ 14:18:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0