Dagen som bara försvann

Idag har dagen bara försvunnit. Kl 13.00 var vi hos moster med nästan hela tjocka släkten Där blev vi bjudna på världens goaste kantarellsoppa! Som jag ska få receptet och bjuda mina buddies på den. Sen ställde hon fram två kakor...sjukt gott. Sen efter någon timma så kom det kaffe och browniesar! Allt hade hon pysslar ihop själv.. gott!

Det var riktigt trevligt och kul, träffa alla kusiner, blev även bestämt att det blir tjejkväll i veckan, troligen måndag=) Och Bosse var där. Blir så långt mellan varven då man träffar honom. Riktigt kul att se honom!

I alla fall. Kom hem närmare 20.00. Hungrig! Och jag tänkte: Jag skiter i att vara duktig nu, fortsätter i söt och fett-tecknet. Så skickade jag till Flisen och frågade vad jag skulle äta. Och hon skrev: Koka gröt eller ät sallad och keso. Haha. Tack flisen! Orkade inte ta mig till någon affär. Inte ens för Cola Zero(!!). Så stekte ihop squash, aubergine, paprika, champinjoner med vitlök, sweet chili sås och soja. RIKTIGT gott. Tog 100 gram quornfärs till med tacokrydda på. MMM! Hittade en skvätt julmust Light i kylen. Tycker egentligen inte om Julmust. Men finns det inte Cola får man ta det som finns!

Mamma stannade kvar hos moster. Så ska köra tillbaka och lämna hunden(i Surte) så jag slipper bli väckt runt sju-halv åtta imorgon=)

Nu är det Robinson. Men ska åka iväg så fort det är klart, sedan blir det nog en liten promenad..vet inte riktigt vad som sker sen! Blev ju inget med Jessi och Flisen, men kanske tur det då jag var hemma så sent ändå!

Mamma hade fått hem lite provgrejer från föreläsningar igår:
"Garanterat vitare tänder efter första borstningen"..Tror nog att det blev vitare leende!
"Lotion för fylligare hår"..Aaaa..varför inte?

Ne nu får jag göra något annat, kolla robinson kanske=)
Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0