Dagen som fortsätter!

Som dagen har gått fort! Vart svettig vid flera tillfällen bakom kassan, men allt löser sig, och mycket(och då menar jag mycket) sitter som lim i märgen. Det kommer nog aldrig försvinna. Kunskapen man behöver på Hemtex. Kände mig seg i början, med alla knappar och priser som skulle ändras. Men det kom tillbaka fort. Riktigt kul var det att jobba med de två goingarna där, hoppas det blir igen!

Som jag ville ha allt i butiken. Jag hade ju ändå börjat vänja mig vid idén att göra mig av led lägenheten och spara pengar. Men som jag skulle inreda den med allt från Hemtex. Till och med julgranskulor i silver med diamanter på ville jag ha.. och vi ska inte ens ha en gran. Illa.

Sedan var det spårvagn till korsvägen, byta till spårvagn mot Almedal. Där stod Brus. Hon hade fått hoppa in för att jobba. Men vi hann inte prata för det var så sjukt mycket folk! Tråkigt=( Men men! Jag stressade igenom allt, nästan sprang till spårvagn för att ta mig hem sedan. Men det var dumt. För jag hade räknat fel. När jag trodde att jag bara hade en timma hemma för att göra mig iordning för New Moon ikväll, så har jag istället två. Gött!

Nu är Canal + hits på. Fått sjukt många gratiskanaler i en vecka, för päronen har köpt nya tvapparater.  Det är X-men. Wolverine-killen är snygg!



Maten idag har varit:

Frukost: 2 st husman knäcke. 3 msk mini-keso. Grillkrydda. 100 g gurka.
Lunch: 1.5 dl mini-keso. 100 gram lithellskorv 9%. 200 g gurka(glömde grillkryddan, blev trist smak.) 1 äpple.
Mellanmål: 1 Äpple.
Middag: 1.5 dl råris. 100 gram Lithellskorv 9%. 200 g gurka.

Innan Bio: 1.5 dl Mini-keso. 150 g gurka. Grillkrydda.
På Bio: Cola Zero(kanske läkerol)

Detta blir total kaloriintag
: 1005 kcal.
Motion: 45 min cross: 500 Kcal.

Kanske blir något litet innan läggdags sedan, då jag borde komma upp i 1300 kcal om dagen för att inte tära på kroppen!

Nu börjar det blir bråttom, dusch nu!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Grym du har varit idag!!

Rena duracellkaninen:)



Hoppas filmen är bra, ska tvinga med Jonnie jag ngn dag:)



PUSS

2009-11-30 @ 22:28:08
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, precis :)



Jaa, snart så. Hämtar ut biljetterna idag:)



Pussss

2009-12-01 @ 08:28:00
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Som man vaknar till bra, morgonhumöret hinner liksom försvinna under promanaden:) Kvälls promenad är också trevligt:)



Pussss

2009-12-01 @ 10:37:08
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0