Det ska alltid vara något =)

Kom ihåg att köpa tvättmedel, då jag inte har några kläder kvar att ha på mig, men när jag storröjde i köket (som BTW var grymt skönt) och till sist skulle sätta igång en proppfull diskmaskin..då är även maskindiskmedlet slut. Är det inte det ena så det det andra. Kommer jag ihåg något och är nöjd med det så dyker det alltid upp andra grejer som jag borde tänkt på. Men vad gör det! Mor kommer inte fören torsdag, nog hinner jag köra igång diskmaskinen både en och två gånger innan dess! Måste även köpa hundmat(!!!) så måste ju ändå till affären imorn. Igen. Haha.

Jaja, nu när jag röjt lite och tvättmaskinen är igång så ska jag snart sitta i soffan och kolla på Biggest looser och sen blir det antingen desperate housewives eller lite serier på datorn som jag måste kolla ikapp!

Idag fick jag köpt löparskor, på Stadium. Tänkte att jag kommer behöva köpa nya innan loppet ändå, och lägger mer pengar på det då från löplabbet!(Sen att jag aldrig tar mig till löplabbet är ju en annan sak..) köpte även leggings och baslinnen från Gina. Och en Cardigan. Sååå mysig! Ska ta bild på den sen. Helt underbar. Det finns så sjukt mycket som man vill köpa nu. Men inget jobb. Inga "Para". Men det är ju ett val jag gör.

Vi träffade på Lonka i Allum också, hon var på sitt jobb Telia! Som det alltid är kul att träffa henne! Brus, Lonka och Flisen gör mig alltid glada=)

Idag på gymmet blev det ben, bröst, triceps. Benen kunde knappt hålla mig uppe när vi gick i affärerna sen. Kul!

Veckan löper på, och än så länge har jag följt min plan. Blir spännande nu när löpningen blandas in, det är det som jag drar mig för. Det är sjukt tråkigt att jogga.

Måndag: Morgonpromenad. Gym
Tisdag: Morgonpromenad. Gym
Onsdag: Morgonpromenad. 8 km jogg.
Torsdag: Morgonpromenad.
Fredag: Powerwalk. 9 km löpning.
Lördag: Powerwalk.
Söndag: Powerwalk. Milen.

Middagen är intagen. Blev: 100 g kyckling i ugn. 1.5 dl kokt ris. Massa broccoli i ugn. MMMM. Första gången idag som jag inte är hungrig. Lär nog inte hålla i sig så länge, tur jag har kvällsmålet kvar=)

Nu tv! Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

DU ÄR UNDERBAR! Gör mig alltid glad du med fjärten:)



Kul ni kom förbi! Ses snart igen! Pusssss

2009-11-17 @ 20:54:24
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Och du gör mig glad! :D

2009-11-17 @ 22:50:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0