Detta underbara väder..

Frukosten ligger i magen, jag är sjukt nöjd. För jag klarade mitt delmål med vikten imorse:D Woop Woop. Nästa delmål är -4 kg innan den 15 dec. Det ska man väl för sjutton gubbar klara?!?? Svar: Ja.

Igår blev det 30 minuter löpning på löpband och 20 minuter på Crossen. Grymt svettigt. Men tiden gick riktigt fort för Lönnen var med och körde samma=) Man känner sig så sjukt hemma på Almedal, tiden bara flyger förbi när man står och tjötar med dem i receptionen!

Ska dit nu faktiskt, kl 12. Camilla lärs ju upp idag. Kanske ska vara en jobbig kund..  Blir nog ben på schemat. Har fortfarande träningsvärk sedan jag körde ben sist. För en vecka sedan. Så kanske smart att ta det passet först av allt!

Jaja, nog tjötat. Byta om och sedan ta sig i ösregnet till bilen! (Verkar bli tjejkväll ikväll med de tjejiga i släkten)
Kul!

Tjipp
Kommentarer
Postat av: flisen

Jaha, så nu överger du mig för den nyare leksaken?! ;P

2009-11-23 @ 11:44:27
Postat av: Jessica

Duktig du är! Vilken tid imon?? :)



PUSSS

2009-11-23 @ 13:39:51
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0