Ge mig New Moon nu!

..Så jag kan pausa i den underbaraste scenen när Jacob står halvnaken ute i regnet...mmmmmums säger  jag bara!!

Igår var en alldeles förträfflig dag! Solen sken på dagen, jag var inte stressad över något.. mätt och belåten mest hela dagen! Sen var det då dags för det man längtat efter såå länge. New Moon. Träffade goa Flisen på Bergakungen och inhandlade lite godis. Filmen. Det nog mest underbaraste jag varit med om. Som jag sa till Flisen efteråt. Jag kommer aldrig få en karl, för jag kommer inte nöja mig med något annat en Jacob. Ja...jag säger då det!
Som jag vill ha filmen nu!

Sen blev det Taras. Det stället fick en ju att känna sig som hemma. Hade lite Mitos-känsla över sig, fast mycket lugnare. Grymt god mat! Delade en flarrra vin, och hade det supermysigt! Det måste göras om!

Efter det, lite idol på gårda terass och resten är historia=)  Bra var dagen från morgon till slut i alla fall!

Var redigt trött imorse, tur jag inte behövde ta hunden idag. Tog mig ut på en 50 minuter PW, och va det var skönt att gå så man svettades! Lite annorlunda än när man går med en tant i koppel. Hade även underställ, tröja, tjocktröja och fodrade träningsbyxor.. solen sken. Kan ha varit en anledning till varför man svettades. Men det vill jag inte tro.

Nu är frukosten snart i magen. Blir sedan dusch, släktlunch(kanske även lite julpyssel) och sedan blir det troligen Robinson med Mina goingar!(Jessi och Flisen, synd den tredje gosen är i Ö-sund)

Nu skynda skynda!


Tjipp.

Hola´ at your boy
(När tar vi filmen Flisen?)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0