Gör om gör rätt!

Det blev en promenad på dryga 60 minuter! Men kände att benen fick sig en omgång igår (inte konstigt med tanke på att benen inte tränats på gym sedan urminnes), nästa vecka blir till att planera så att löpningen inte kommer
dagen efter benpass.

Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp dagen idag. Det ska städas, joggas, handlas, ätas(ett antal gånger), hundpromeneras, träffa en från jobbet och slutligen ska Alexsandra och Camilla komma hit. Ska bli mysigt! Alexsandra åker till Marocko imorn. Lyllos henne=)

Men i alla fall.. hur ska allt detta läggas upp. Blir nog jogg kl 12. Städ kl 13. Ut med hund kl 14.. osv. Haha, och om någon tror att jag kan följa ett sånt tidschema så blir jag överraskad=) På något sätt så pusslar jag ihop det!

Blir nog faktiskt 8 km på löpbandet här på Ullevigymmet. Brukar bara palla 5 minuter på löpband, men känner inte för att ta bilen till Skatås.

Får se hur detta slutar..frukosten är intagen i alla fall, det är alltid något! Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är redig du!



Ska nog köpa lite:)



Jag brukar inte springa dagen efter ben, går inte:)



Så mys ni ska ha idag! Pusssss

2009-11-18 @ 10:34:43
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0