Gött é det!

Så himla kul när saker inte alls blir som man tror! Dagarna går snabbt men de blir aldrig som planerat=)

Det var ju frågan om utgång ikväll, men det blir inget, istället så föreslog Flisen bio! Och OM jag vill gå på bio! Som jag ska mysa med flisen, hon är så gooo=) Blir 2010. Spännande..har hört att den ska vara bra!

Fikade med Emma, det var jättekul att träffa henne! På tok på tiden! Ska även möta upp henne och hennes gäng på lördag, efter Taras och New moon(igen!). Ska bli väldigt kul att se vad för kompisar hon har. Det är också på tiden. Jag är kass.=) Jag tog te. Tyckte det var duktigt, för jag suktade lite efter en meeegastor kärleksmums.

Och vi bestämde att vi ska gå på New Moon på måndag. Som det blir 4 bio på mindre än två veckor. Och tre av dem är New Moon. Kan det bli bättre?!?!

Jaja, nu ska jag snart äta lunch, sen bortsta tänderna trettio gånger och förbereda mig på skäll av tandis. Usch. Vill inte slå rekord i hål..

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flisen

Föe helvede Snoopy!

2012 är det ju... Jag vill inte dö nästa år redan. Aj aj.

2009-11-26 @ 15:48:27
Postat av: Jessica

Hahaha,s om ni går på bio. New Moon verkar bra:)

2009-11-26 @ 15:59:50
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0