Hemma

Kommit hem, tagit ett glas cola och en chokladbit. Som det var gott!

Middagen på Danilo var underbar, filmen likaså! Sedan drog jag vidare med Systrarna Lonka mot Johanneberg, där jag sedan hoppa på samma buss som Emma och hennes kompisar var på, på väg mot stan.

Det bidde Lounge. Inga direkta mängde alkohol för mig. Skönt! Ett glas vitt vin till middagen och en drink ute. Men måste säga att när jag gick hem så kände jag mig ändå påverkad. Men mer åt det trötta hållet.. inte kul. Det var jättekul att träffa Emma, händer på tok för sällan! Och musiken var bra. Dyrt bara. 150 kr i inträde och 20 i garderoben. Och sjukt mycket folk var det..lite för mycket. Tror inte att jag är så mycket för att vara på krogen just nu. Kan varit på grund av att jag var tokigt trött också, kanske mer taggande en annan gång!

Träffade Ludde på vägen hem, det var trevligt! Vi ska ta en fika nästa vecka! Som jag aldrig äter hemma längre.. Dags att worka lite och tjäna lite para? Ja.

NU ska jag nana. Katten är mysig, hoppar upp i knät och gosar. Med tanke på vad som ätits idag så är det rörelse på schemat imorn. Förutom bio och Danilo-mat med mor och far!

Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0