Hungrig!

Nu är jag så sjukt hungrig va! Sminket är på, kläder är på.. väntar bara på att vi ska få gå och äta på Danilo! Just nu är jag sugen på allt..speciellt baconsnacks.



Jag får idag om jag vill. Bestämde jag för bara en liten stund sen=) Men bara om jag kör stenhårt i två veckor(och självklart fortsätter bra i Dubai) och även skriver matdagbok och träningsdagbok varje dag. På så sätt kan jag inte fuska. För då ser alla. Suveränt! Får se om det lyckas, eller om det bara medför ångest och stress. Provar man aldrig får man ingenting veta!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: marlene

åh, har du sett luftslottet som sprängdes ännu? den måste jag se när jag kommer hem! om den inte har premiär här innan dess, får kolla upp det. när är det du åker till dubai? hoppas du får det super där gumman! åh, ska bli så kul att se dig snart! fast inte förrän nästa år blir det va? saknar dig! pusspusspuss! <3

2009-11-29 @ 22:06:45
URL: http://marleneboke.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0