Invigd!

Nya känslan på bloggen invigd! I pausen innan idolutröstningen så var jag och mor och hämtade upp tre lådor från källaren som innehöll kläder och lite koffeintabletter och proteinpulver. Imorgon börjas det. Härligt!

Måste bara säga, det var första gången jag såg idol detta året, och OJ vilken röst Eric har. Helt sjukt. Hejja honom!

Nu blir det snart sova, smälta allt gott man ätit de senaste 10 veckorna och lyssna på regnet som öser ner och vinden som viner. Mysigt.

Godnatt!

Har fortfarande inte fått igång min 3-dongel på min Mac-dator. ORKA ringa och krångla igen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

VILKEN FIN BLOGG!!

Älskar den:)

Grymt kul att du verkligen kommer igång och verkar vara taggad som f*n!



Haha, jag är klumpeduns ibland:)

Du kan få hänga med och träna armar:)



Ja, efter nyår får Sälen bli, jag får inte ledigt innan:) Hade varit sjukt kul! Säg till när du landat och kommit till rätta hemm igen så kan vi planera en dag! Jag ska ut och ta milen imon, då kan vi tänka på varandra:)



Pusss

2009-11-06 @ 23:29:34
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0