Ipod funnen.

Woop Woop! Som jag ska köra hårt ikväll! Inga ursäkter=) Gott!

Hade gett mig själv sovmorgon, ställt klockan på 08.00. Men hunden kom in och väckte mig först klockan 06. Och då sa jag åt henne att i alla fall låta mig sova till 07. När hon sedan väckte mig igen blev jag sur, för det kändes som om det bara hade gått 10 minuter. Då var klockan 07.13. Suck. Bara att gå upp, ta på sig kläder och ge sig ut i mörkret. Men som hon var kissenödig, så det var nog nödvändigt! Vi var bara ute i 35-40 minuter.

Trädgårn hade gratis frukost. Det verkade poppis, många bilar som tog vägen förbi och plockade upp en frukostpåse!

Strax ska jag hämta far och farmor från flygplatsen, sen blir det som sagt att skjutsa moster. Ska även hämta ut biobiljetter för mig och Emma, hon hade bokat igår!

Träningen har sett ut som följande hittills:

Måndag: Gym: Ben och triceps. 20 minuter cross.
Tisdag: 50 minuter stavgång. Gym: Axlar och mage.
Onsdag: 50 minuter stavgång.
Torsdag: Löpning 6.5 km. Cross 10 min.

Fredag: 9 km intervaller
Lördag: Powerwalk. Milen.
Söndag: Ledig(?)


Får se om de sista dagarna blir som planerat! Nu måste jag röra på mig! Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Kankse, kanske inte?:)



Sola var gött ska jag säga:)



Skirve inte så mycket hela tidne, hinner inte läsa:)



Pussssss

2009-11-27 @ 12:54:35
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0