Kikärtsbiffar hjärtar jag!

Nästan nyss hemkommen från Tigger, som det var kul att träffa henne. På tok på tiden!=) Hon bjöd på kikärtsbiffar och quinoa.. och som det var gott! Hon är ett underbarn när det gäller god nyttig mat!

Mor ska på en grej på jobbet imorn, så det blir fortfarande hundpassning imorn.. Och katten kommer tillbaka från sin semester. Moster kommer med han vid halv 12-tjugo i 12. Känner att det blir lite svårt att få in morgonpromenad, löpning, ta emot katten, hundpromenad igen och förberedelser inför bio+restaurang på den korta tid innan bion börjar.. Så en idé har börjats ta form i huvudet. Men vågar inte "tala högt" om det, för då kommer jag definitivt inte att genomföra idén. Det blir väl ett test på hur snabbt jag vill nå mitt mål!

Nu ska jag sova, tidig kväll ikväll, är som sagt sjukt mycket att göra, från tidig morgon till sen natt!

Bokade även bord på Taras kl 19 imorgon. De hade många bokningar så de fick pussla, skönt vi fick ett bord i alla fall!


Hämtad från:
http://www.restaurangguiden.com/gbg/centrum/taras/valkommenRG.aspx

Hej så länge!

Sov gott! Tjippp
Kommentarer
Postat av: Jessica

Den sitter ju fasen i för evigt:)



Som jag ska:) Vem är Tigger???:D



Haha, jag brukar inte heller tala högt som saker, då blir det pannkaka av det:)



Åå hade velat vara med imon.... en annan dag? snälla??:D



PUSSS

2009-11-19 @ 21:57:50
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

SOM vi ska äta turkisk mat imorgon och drömma oss bort, yum yum! PUSSS

2009-11-19 @ 22:33:58
Postat av: tigger

wiiiee, det var jättekul att träffa dig med kompis!

och som sagt, det är då inte varje dag det serveras sån nyttig mat i mitt hem :)

2009-11-19 @ 23:29:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0