kl 01.03..

..gick jag upp inatt, satte på mig morgonpromenadskläder, fixade iordning hundens frukost och svalde en koffeintablett(!!!). För att sedan börja reflektera över att det inte kändes som att klockan var sju på morgonen. Klockan var då ett på natten. Jevlla smart att svälja en koffeintablett mitt i natten. Och hunden visste nu att hennes mat stod på diskbänken, färdig att ätas. Så blev väckt av henne ett antal gånger, när jag väl kunde somna om. 05.45 fick hon tillslut sin mat. Och jag fick gå upp halv åtta då hon skulle ut på promenad. Som det inte känns som om jag sovit något inatt.. Men vad ska man göra!

: 50 minuters hundpromenad.
Nu: Frukost.
Snart: Löplabbet.
Sen: Gym. Rygg, biceps, axlar, mage.
Ikväll: Mat hos Jessica!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHA! DU ÄR ROOOOLIG:D



Ååå vill gymma med er... Men nästa vecka va??:) PUSSS

2009-11-16 @ 10:33:40
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Camilla

nämen malin då! så det kan gå din stackare! ses snart=) puss

2009-11-16 @ 10:34:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0