Läkerol!

Verkligen fått dille på läkerol. Köpte två "nya" förpackningar idag.


Gröna är lakrits och vattenmelon.
Röda är lakrits och persimon.
Det konstiga i detta är ju då att jag har ju precis fått en ny favvo, som är just lakrits och persimon, men som ser ut så här:


Förstår inte. Men de två nya jag köpte idag. Suveräna smaker!

Har precis ätit mitt mellanmål. Och som det var gott! Ny favvomellis också?
1 knäckis.
1.5 dl minikeso.
Gurkskivor
Massa grillkrydda.

SUVERÄNT!

Och träningen idag? Gick också suveränt! Som det är kul att gymma! Att ta ut sig och bli helt skakis efteråt..som jag gillart!

Och pratade med JL om jobb, och hon är ju helt underbar!

Nu: Dusch
Sen: Promenad med hund.
Senare: Lunch
Sist: Löplabb + Allum

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är söt, tack:)



Jag tror absolut det är Rosenroten, trodde inte på det först men det är nog så att det funkar!



JAG SKA KÖPA LÄKEROL idag:)



Hoppas vi ses sen om du ska ut till Allum?!:)

Pusss

2009-11-17 @ 14:11:48
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0