Maaaat!

Haha, känner att bloggen handlar mest om mat nu, men det är så roligt med det och mat är det enda jag har i tankarna hela dagarna! Men det går väl över=)

Lunchen blev torsk i ugn med sås gjord av krossade tomater med vitlök, chilipulver och andra kryddor. Sjukt gott!
Rödkålen orkade jag inte tugga i mig..jobbig sak att äta:P

Och nu är middagen på G. Det blir kyckling, ris och grönsaker i ugn. Mmm..
Provade på ny krydda på kycklingen, supergo:

Skulle ju ha storkok idag, blev inge med det. Får göra det en annan dag. Men vi var och handlade på Ica Maxi i Mölndal och handlade på för att kunna göra storkok. Kul var det! Och jag passade även på att inhandla Läkerol.
Som jag saknat det!

Hittade även en ny favvo-smak:
Lakrits och persimon. MMMM..

Nog med matbloggande idag..fast jag ska nog äta keso och jordgubbar som nattamål sen. Var tvungen att få med det:P

Tidig kvällsgång ikväll (Efter alla serier). Ska lämna bilen på service på Hisingen kl sju imorn. Funderar på att jogga hem..(Hur ofta gör jag det som jag skriver att jag ska göra? Inte har jag varit på löplabbet inte..)Den som läser få se!

Tjipp Tjipp.
Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad jag blir inspirerad av dig nu!!! Massa god mat:)



Sånna tränings och mat freaks vi är:) Tänk om vi skulle bo ihop:P



Jag vill verkligen inte bli sjuk, ingen tid med det!!



Vi har en väldigt mysig kväll! Puss på dig

2009-11-08 @ 19:54:20
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0