Mörkrädd

Kom hem från Flisen för en tjugo minuter sedan, vi kollade första filmen av Johan Falks senaste 6 filmer. Sådär måste jag säga. Men klart man måste se alla sex! Kul var det att vara hemma hos The Perssons!

Kollade på min lista för dagen, tyckte jag hade lyckats hyffsat, men så hade jag helt glömt av löplabbet.. om jag inte gör listor så kanske jag gör allt jag behöver göra? :P

Tisdag:

Morgonpromenad 60 min.
Frisör Åsa 09.30.
Löplabbet.
Jobbet.
Backaplan Hemtex-chef.
Backaplan shopping.
Allum.
Joggnng 8 km.

Löplabbet glömdes ju då som sagt bort. Joggningen vågar jag helt enkelt inte ta nu då det är för mörkt för min smak. Finns ju ett antal dårar i Göteborg så känner mig inte riktigt säker att vara själv i stan. Knappt lugn när jag joggar på dagen. Mes? Javisst!

Så nu när veckan nästan har nått halvvägs så kan jag konstatera att då joggningen som ska vara tre gånger i veckan ligger risigt till.. Skulle vi inte åkt bort i helgen så hade jag haft lördag och söndag att spela med också..så det blir tight. Eftersom jag inte hunnit med det måndag eller tisdag så har jag bara ons-fre kvar då jag även ska klämma in två morgonpromenader och två gympass.. lycka till? Haha. Tack.

Well well.. imorn ringer klockan för en morgonpromenix, sedan gymmet med Flisen, solning, skjutsar mor till flygplatsen.. kan det bli en joggning efter det tro?=) Har ju hunden nu en vecka framåt också, men det ska väl hinnas med det också! Men som sagt, provar att inte göra någon Onsdags-lista(Vad nu min rabbling med grejer som ska göras imorn annars ska kallas) och ser vad som blir gjort!

Maten idag blev det jobbigt med. Åt ju frukost vid 08.00. Ett äpple kl 13.00 och sedan en kycklingsallad 17.30. Massa läkerol och cola Zero därimellan då jag var hungrig! Tycker om när jag kan äta regelbundet..hatar hunger! Men tack vare att jag var med Flisen hela dagen så var jag glad=)

NU: Kvällsmålet och tv. Sen sova tidigt!

Pusshajjj


Kommentarer
Postat av: flisen

Du är så söt!



Ja, det skulle vi väl kunna göra... Om vi inte tjattrar för mkt förstås. ;) Ses imorn, 10.50! Pusss

2009-11-10 @ 21:18:07
Postat av: Jessica

Tack söta du:)



Hihi, du ska få veta, snart:) Ingen jätte stor grej men rolig! Blev glad i alla fall!



Jag är frisk mycket snart, insntällningen påverkar:) Jo jag vet, jobba när jag är ledig, kanske ska passa på att vara hemma när jag inte förlorar pengar på det. Blir stressad och rastlös bara! :)



Vilken tid på torsdag? Vad ska vi hitte på?:) LÄNGTAR NU!



3 löppass i veckan tycker jag var mycket när man ska hinna med annat! Och mörkret är jobbigt, speciellt i dina hoods med token som springer runt... :( Hitta du ngt fint att ha på dig i helgen?



PUSSSSS



2009-11-10 @ 21:19:27
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0