Mys!

Igår var det riktigt trevligt att ha Brus och Alexsandra här! Vi ska även ha STORT julbak den 13e December. Inga hämningar lovade vi varandra..spännande! Nu är hon på väg till Marocko. Kul för henne. Verkligen. =)

Imorse blev det då 55 minuters hundpromenad. Ett äpple. Hämtade mor på flygplatsen(Skönt hon är hemma nu!!) och nu ätit min frukost. Ett bröd, ett knäcke och tre ägg. SOM jag ska flyga fram på löpbandet om ca en timme=)

Sen blir det hem, duscha och sen umgås med Tigger. Kul!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Måste hålla igång löpningen nu!



Det är skit jobbigt att ha godis överallt, det blir endast en gång i veckan, verkligen!



Ja, fast jag ska ta över en kilels avtal på en röd Aygo, himla kul:) Som jag ska köra!!



Jo, skrev till Erica ang imorgon, jag kommer nog vara sitallet ett par timmar imorgon så hinner int ekomma in till stan, blir för sent:( Vad gör ni resten av helgen? PUSS

2009-11-19 @ 13:24:23
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0