Mysmåndag!

Kom hem för drygt en timma sen från Jessica. Och som jag tycker om hennes lägenhet(henne vet vi redan att jag tycker om=)) Det är supermysigt hos henne. Och vilken god mat hon hade lagat till oss! Pasta med fläskfile-sås liknande rätt. MMMM! Som hon lovade oss receptet! Och jag med urkass telefon, har ju ingen bild på kalaset. Men flisen tog. Kanske får en bild av henne!

Nu: Tv och kvällsmål.


1.5 dl minikeso
Äpple
Kanel+sötningsmedel
20 g nötter
Kan nog även bli lite te innan läggdags.. kanske.

Sen: Ut på minipromenad med Doggen och sova tidigt!



Ses tidigt imorgonbitti. Tjiipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fint du skrev, så glad jag blir av dom fina orden:):) DU ÄR BÄST MITT TROLL!



Ja, tiden går för fort. Snart sitter vi där tjocka och fula med massa snoriga ungar och en tjock, ful man. HAHAHA! Nej då, men snart kanske vi är på varandras brölloppisar, weeey :P



Hörs i veckan! PUSSSS



2009-11-16 @ 21:53:23
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0