När ska det blir som det är tänkt?

Precis när vi skulle dra till Almedal så kommer jag på att jag inte har min ipod med mig. Och inte hittar jag den någonstans heller!! Jag bestämmer mig då för att släppa av mamma och sedan hem och leta. För det går inte att springa utan musik, då klarar jag mig max två minuter.

Iväg bar det, gulliga Märta stod i receptionen, vi går in och sätter igång! Det gick över förväntan. Jag bestämde mig för att köra tills jag tröttnade. Det blev ca 6.5 km37 min. Sedan crossen i 10 minuter. Totalt nästan 50 minuters träning! Dock inte 8 km löpning som stod på schemat..när ska jag följa det? Planeringen finns ju, men alltid när jag är där så går något snett. Och så starkt psyke har jag ännu inte byggt upp så jag kan puscha mig själv till 8 m utan musik.Tydligen. Men nästan=)

Total förbränning. Ca 550 kcal. Maxpud: 191. Medelpuls: 168.

Nu frukost. Klockan 11.00. Lunch med Emma. Sedan tandläkare i Floda. De kommer inte bli nöjda..har varken använt tandtråd eller flourskölj så det räcker. Usch.

Tjipp.

(Kanske även blir spontanutgång ikväll? Flisen "party-ådran" Persson sa något om det igår.)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0