Nöjd!

Mellanmålet ligger i magen, blev den nya favvon: Knäcke, keso, grillkrydda och gurka..mmmums!

Jag är sjukt nöjd med mig själv. Gick till gymmet med inställningen att jag ska inte ha tråkigt på löpbandet och ge upp efter 2 minuter som jag brukar. Jag hade lite problem med att ställa in, hade velat ha inställt i km, men hittade bara i tid. Men iaf, jag sprang på i riktiga lutningar och bra hastighet i dryga 42 minuter. Dyngsvett! Det bara dröp.. jag skulle ju sprungit 8 km idag, men det blev inte så. Det blev dryga 6 km. 545 kcal. Men eftersom jag var på löpband så är jag extremt nöjd. För jag blev inte ens avskräckt=) Kan ha varit tack vare Jessicas musik.. Breaking Benjamin. Tiden bara flög förbi. Det var när deras låtar tog slut som jag började få panik på bandet!

Imorgon blir det, oavsett väder, Skatås. 2.5 km uppvärmning. 5 km intervaller. 2.5 km nervarv. Kul!

Nu: dusch. Sen leka med Tigger!

Tjipp.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0