Ny dag nya krafter!

Igårkväll var katastrof. Ställde klockan igår kväll, men ställde "av" den imorse några timmar innan den skulle ringt och somnade om. Låg kvar i sängen till klockan 08.00. Det längsta jag gjort sedan urminnes känns det som! Skönt var det! Har ny energi. Vet inte om det är på grund av att jag sovit eller för att jag tagit ett beslut som fått mig att stressa ner=) Vilket som, så är det gött!

Har ätit frukost, ska snart slänga på mig löparkläderna och ta en runda på ca 10 km. Hoppas så in i norden att benhinnorna inte krånglar! Sedan får vi se vad dagen bär med sig..kanske en promenix? Hoppas det! För sedan blir det mat på Danilo, bio och utgång!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tror det! Ska bara njua för fulla muggar sen:)



Som jag ser fram emot ikväll. Tror däremot inte jag hänger med ut men man vet aldrig hur jag känner senare:) Är det ok?



Spring lugnt!



PUSS

2009-11-28 @ 09:59:57
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0