Platt fall.



Var supertaggad och gav mig ut här i stan för att jogga en mil ungefär. Joggade i 5 minuter innan jag knappt kunde sätta ner foten för att benhinnan gjorde så djävulskt ont. Gjorde så ont så jag trodde inte att jag skulle kunna gå hem äns en gång. Men jag fortsatte gå och smärtan minskade, blev en liten promenix innan frukost på ca 37 minuter. Ska gå iväg till Löplabbet och köpa nya skor. Hoppas att det är det som är problemet så det är lätt att fixa! Då blir det att prova dem ikväll innan middagen tänkte jag=)

Jag måste bli bättre på att planera märker jag. Med matschemat menar jag. Som jag ska hinna med att äta 6 mål om dagen.. jisses. Gott men oj vad man måste vara planerad. Men frukosten ligger i magen och jag är mätt och belåten!

Men som jag är trött på att saker inte kan fungera! 3-dongeln fungerar inte på min mac-dator, trots att jag installerade det innan jag åkte till Turkiet och trots att jag gör precis samma installation nu. Jag orkar inte ringa till kundservice och låta dum i huvudet och inte fatta något. Och när jag lägger på saker på min Ipod för att föra över till mammas dator så jag kan lägga in det här istället så går det inte att komma åt ipoden. ORKA krångel.

Idag blir det ingen släktlunch som det var tänkt då moster blivit sjuk=( Men klockan 15 så ska vi träffa Alexsandra, det ska bli kul!

Som vi har bra låtar från Turkiet!

Här är en som är en favorit:

http://www.youtube.com/watch?v=lBH85xp9bvo
Go när man är ute och motionerar!
(Har inte lärt mig hur man lägger upp filmen på bloggen än. Sorry.)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: flisen

Alio! Ja, självklart! Jag är redo när du är :)

Puss

2009-11-07 @ 12:41:09
Postat av: Jessica

Ojoj, inte kul med benhinnor!



Du har fått kostschema också?? Vad skoj med gymmeligym, säg till när du vill och kan så kör vi ett pass:)



Ha en bra dag snutteplutte!! PUSSS

2009-11-07 @ 14:49:30
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0