Promenad!

Jag har precis intagit liiiite kaffe, pappa skriver inhandlingslista, mamma dammar av jordgloben. Ska när som helst ta mig ut på en Powerwalk innan frukost. Borde ge mig ut riktigt snart, är hungrig som en varg.(Mmmm..Jacob..)

Föräldrarna ska iväg och köpa tvapparater. Jag är trött så jag ska bara vara hemma. Hoppas jag. Om jag hinner och orkar tar jag vägen till Almedal och kör cross. Men jag och Brus ska dit imorn på dagen, så känner inte att jag måste idag.

Ikväll blir det sallad på Danilo har jag bestämt, och bara cola zero till filmen. Från och med idag är det högväxeln, denna takten går inte!

Nu pratar de om åka på Safari i Kenya till mammas födelsedag. Kan vara kul. Och sedan till Sansibar(Vet inte ens hur det stavas). Nu nämndes Madagascar. DET hade varit kul! Leka pingvin=)

Tjipp så länge!
Kommentarer
Postat av: flisen

Jag är på avsnitt tre på andra säsongen... Äckligt är det.

Ja sidan ja, den heter så mycket som ;

http://www.watch-true-blood.com/you-are-watching-true-blood-s02e02

Ja, typ så.. :)

Jag jobbar inte på Sportlife imorn, men på PKC däremot. När ska ni gymma troro ni? puss

2009-11-29 @ 11:27:04
Postat av: flis

Det beror lite på när det blir... Börjar ju fem så att inte allt för sent isf. :) Okej hejdå.

2009-11-29 @ 12:17:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0