Så trött!

Har precis skjutat hem kusinen till mysiga Haga. Mor och moster sitter i soffan och kollar på tv 4, Mamma till en mördare. Hemska händelser i det programmet.

Det har varit jättemysigt ikväll, vi har ätit en supergod fisksoppa innehållandes:
Torsk
Lax
Räkor
Buljong+vatten
Massa olika grönsaker
Kryddor som salt,chillipulver,vitpeppar och saffran
Krossade tomater

Väldigt gott!

Nu är jag trött. Det blev ett kort träningspass på gymmet förut idag. Hade planerat att åka dit vid 14-tiden, för att vara där och köra lite styrka och cardio och hinna träffa både Brus och Flisen då den ena jobba dagen och den andra jobba kvällen. Men så när jag precis hade planerat klart i huvudet så säger mamma att hon behöver bilen kl 13.30.

Hopp.. då var kl halv 12. Det var bara att slänga på sig kläderna och sticka iväg. Hann träna i en timma, varav 20 minuter på crossen. Men styrkan var ju huvudsaken och den blev gjord. Fixade nog någon sorts sträckning i nacken när jag tränade triceps med stång. Ont gör det. Hoppas det går över till imorn. För då kommer Jessi in till stan och då ska vi träna ihop! Wie:D

Ska försöka hitta stavarna nu..vill INTE att Tigger förbränner 50% med fett än vad jag gör. Kl kvart i nio hämtar hon upp mig imorn. Gött ska det bli, åttan i Skatås!

Godnatt och hej!
Kommentarer
Postat av: flisen

Ja, det var precis det jag menade... Inte okej! ;)

2009-11-23 @ 22:21:18
Postat av: Jessica

TESTA, sviiiiin gott:)



Ajaj med nacken, tänk bra tankar, då går det över:)



Som jag ser fram emot imorgon!! Ska bli så kul!



Sitter och lyssnar på dunka dunka och jag vill till OBA i sommar:) Hittade en resa med hotell 15 dagar för 5 lakan!



Då förbränner vi fett imon vid samma tid, då kan vi tänka på varandra!



PUSSSS mitt hjärta!

2009-11-23 @ 22:24:08
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är nog inte fett ska du se:)

Vatten å grjer tror jag!



Hmm minns inte, mitten på juli i alla fall! Kan hålla koll på den!



SNART SES VI! Pusss

2009-11-24 @ 11:03:21
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0