Sicken lyckad kväll!

Som vi hade kul igår! Det kändes redan vid första vinglaset på Mitos att kvällen skulle bli bra. Vi åt god mat och hade det trevligt med våra vänner på restaurangen. Vi betalade enbart för det vi drack.. bra deal vi har going on med Mufti! (Frågan är väl hur mycket dragplåster vi är när vi sitter där inne längst bort från fönstrena)

När vi skulle bege oss mot hamnen så blev det lite deppigt för vi började säga hejdå till Baby-Bury och Ozzy.. men så sa de att de skjutsar in oss till hamnen innan de åker hem till sin hemstad. Det var mycket jobbigare än jag trodde att det skulle vara. Usch.. de har ju blivit våra vänner och nu vet man inte om man någonsin får träffa dem igen. Nej. Det var riktigt jobbigt att säga hejdå i hamnen.. Den känslan kommer sitta kvar länge.

Men vi tog oss i kragen och begav oss till Havanna och shakade loss totalt. Det var ganska tomt och vi brydde oss inte om några andra så vi släppte loss totalt=)




Idag mådde man som man förtjänade men oj va det var värt det. Efter en panodil och frukost så kände man sig som en människa igen. Typ. Vi la oss uppe på takterassen med musik och försökte få lite sol på oss. Sen gjorde vi kycklingtacos. Sen blev det sjöjungfrun för mig och Camilla. Vi bäddade ner oss i dubbelsängen och oj va känslig jag är dagen efter så här:P Fin film.



Nu blir det dusch och sedan mat på Mitos.
Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad roligt att ni hade kul:)



NJUT PÅ!

2009-11-03 @ 16:41:53
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack min söta, glad jag bli att du tycker så:)

Jag kände det verkligen behövdes!

Men jag kommer heja på dig massor såklart!!!!



Jag saknar er såå mycket, vilken tid landar ni på fredag?



Pussel, den var rolig:)

2009-11-03 @ 22:02:27
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0