Skitväder..

Vad är det för fel? Det öser ner regn och det blåser något frukansvärt. Och har gjort detta sedan imorse.. NOG att jag går ut och springer i detta. Ibland kan det ju vara skönt att springa i regn, men jag har ju inget regntåligt att ha på mig så både Ipod och mobil lär ju få sitt..

Så sitter här med både frukost och mellanmål i magen och funderar på en trip till Sportlife Almedal. Köra en stund på crossen och en stund på löpband kanske..för att dela upp det lite. Blir så fruktansvärt tråkigt annars!

Inatt var jag förbi jobbet och lämnade en liten födelsdagspresent till Tigger. Stackarna som jobbade natt fick även en påse godis av mig, som de förtjänar den!=) Det var roligt att träffa dem! Även den natten är historia.

Idag får vi se vad som händer. Usch. Jag bara kollar ut och fryser ända in i märgen. Trist.

På tisdag så bli det i alla fall en morgonpromenad med Tigger, då vi ska använda stavar! Och senare blir det Gym med Jessi och kanske de andra tösera? Det är väl det som jag har planerat de närmsta dagarna:P

Jaja, tjipp så länge!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, jag kände det:)



Inge kul väder idag inte:(



Japp, vi ses på tisdag! Hmm någon gång efter lunch kanske? Vilken tid kan du?



PUSSS

2009-11-22 @ 19:06:15
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0