Skön dag idag

Lite mindre stressigt idag. Tänker att orka/hinner jag inte träna flera gånger per dag denna veckan så ska jag inte få ångest för det. Det är ju som sagt första veckan i Sverige. Blir mer rutin nästa vecka! Känns bra att tänka så. Har märkt att jag fått mycket ångest för allt och inget sedan jag om hem.. stressar upp mig för ingenting. Inte bra.

Igår var ju jag och Flisen i Allum och kollade lite, Bik Bok hade så sjukt många söta klänningar! Ville köpa alla..men när ska man ha dem? Förutom nyår.. och vart får man pengarna ifrån när man inte jobbar?:P

Idag var vi som sagt på gymmet, fick köp kort så det är skönt. Kan jag ta mig till Ullevi sportlife på kvällarna när jag är rädd för att motionera utomhus! Skönt att börja få ordning på saker så det kan bli rutin!

Nu ska jag skjutsa mor till flygplatsen som ska till Dubai. Sen blir det bara jag, hunden och katten som myser ikväll!



Hejdå!
Kommentarer
Postat av: flisen

Ja, den var söt... Synd bara att den inte gick att stänga över bröna... :( Som jag ska kapa av dom! Så jag får hitta något annat att gifta mig i. ;) Du, när kör vi imorn, 10.30? Åker vi till jobbet efteråt då antar jag?

Puss

2009-11-11 @ 18:12:32
Postat av: Jessica

Du får inte stressa, då blir man sjuk!



SNART SES VI!

2009-11-11 @ 18:31:46
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0