Som det inte funkat!

Skulle blogga förut, och då kunde jag varken göra det eller kommentera andras. Men nu så! Nu gå det både att blogga..och kommentarerna? De har jag lyckats skicka flera gånger om, sorry Flisen;)

Imorse ringde klockan kl 07.00. Trött som en tok. Var länge sen jag var så förstörd. Koffeintablett och ut och möta Tigger. Vi drog till Skatås. Jag var grymt hungrig så jag ville ta femman. Och tur var väl det, det regnade och blåste, och värre blev ju vädret ju mer dagen gick framåt! Inte bitter=) Vem vill inte ha regn och vind?

Förbränningen blev 412 kcal. Maxpuls:180. Medelpuls: 144. Tid? Ca 50 minuter.

Sedan åt jag och Tigger gemensam frukost, gott! Hennes Dixon var med, fick träffa våran surkärring. Lite morr och lite skäll, annars gick det bra!=)

Sedan blev det Allum med Flisen. Kul var det! Leggings, tröja, smink. Typ. Nödvändiga saker. Vi tjöta lite med Jessi♥.

Hem, var toktrött!! Kände att det inte fanns en chans att jag skulle ta mig till gymmet och löpa. Skjuta det till morgonen därpå verkar vara min grej! La mig en stund i soffan, slumrade nästan!

Klockan ringer som vanligt imorgon, men istället kl åtta. Mor ska följa med till Almedal och köpa tio-kort. Kul! Sedan efter 8 km på löpbandet blir det snabbt hem, frukost och luncha med Emma! Tandläkaren vill jag inte ens tänka på...usch.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att träffa dig idag pärlan!! Behövdes!



Vi ses snart!!



PUSSSS

2009-11-25 @ 19:31:07
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0