Som jag tycker om katten..

Förstår för varje dag varför mamma behåller katten.. Idag, nyss, när jag satte mig i morgonrock framför datorn så hoppade han upp i knät på mig och kurade ihop sig. Mys på morgonen, precis som det ska vara!=)

Eftersom jag  haft tokångest och varit stressad över träningen denna veckan så tänkte jag om imorse när klockan ringde 07.30. Eftersom det blir tight denna veckan och eftersom det är min första vecka hemma i Sverige, första veckan med både kost och träningsschema att följa, så tänker jag inte följa träningsschemat.

Eftersom vi ändå ska till Sportlife idag och träna styrka så lägger jag på löpbandet efter det. Istället för att ge mig ut i detta förbannat kalla väder! Och detta tänkte jag att jag gör denna veckan.. kör kondition inomhus. Vare sig det blir crosstrainer eller löpband, så blir med mer säkerhet gjort än om jag ska klämma in utomhusträning mellan gym och allt annat som ska göras nu när man är hemma. Borde vara lugnare nästa vecka! Och då borde väl även jag kunna följa ett schema?

Idag, efter gym och sagt hejdå till mamma så ska jag nog kolla ikapp mitt älskade Greys Anatomy så jag förstår vad som händer i avsnittet som kommer ikväll!



Frukost!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Samma lika snutt. Jag slutar 16 så efter det är ju lämpligt:) Ja, det är riktigt skönt, inte alls kul!



Ohh spännande:) Ne sant, de kan ju tro du är kändis!:)



Det får dom gärna göra, syrran är livrädd. Hon had eju en fönstertittare samtidigt jag var nere och häls apå er. Ska berätta imorgon:)



Pusss

2009-11-11 @ 13:55:40
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0