Sömn? Vad är det?

Klockan ringde 07.00, gick upp en kvart senare. Tog bilen till mina gamla hoods i Floda. Mysigt värre var det! Tog en 40 minuters promenad med Bessie innan jag hämtade upp lite saker hos Fru Kärrman!

Blev sedan frukost. Hade tänkt ta mig till gymmet men tiden bara rinner iväg och jag känner ångesten och stressen ramla på mig. Så nej. Jag ska packa, duscha och städa. Sedan blir det långpromenad med hunden igen innan jag lämnar lägenheten strax efter 12.30. Ska INTE boka in för mycket. Finns ju en vecka nästa vecka också. Det jag inte gjorde rätt denna veckan, ska göras rätt nästa.

Gårdagen var underbar! Först så hade ju jag och Flisen en blast med Celsius. Som vi blev glada av den drycken!


Sedan tog vi oss till jobbet(igen) och det var superkul att träffa alla igen. Men jag fick fortfarande inte gjort det jag ska göra där. Hur ska detta gå?

Sedan mötte vi upp Jessica och åkte och handla mat för en rätt som var så underbart god så jag höll på att storkna! Och det var så roligt och mysigt att umgås med dessa små raringar=) Som jag tycker om dem!!


Sånna små mumsingar

Ne, nu kanske man skulle ta och packa. Så man får klart allt annat också.

Som dessa bilder berättar hur jag kände igår på början av dagen
(Då jag inte är så bra på miner:Stressad, glad, övertrött)

Tjipp!

Wieee, fick precis veta att flisens dongel funkar på hennes mac. Slipper jag släpa på denna tegelstenen=) (No offense)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Å lilla megaarmen:)



Förbannat duktigt di är och som jag tycker om dig med!



Om jag får för mig att köpa biljet till FF i helgen, ska jag köpa åt dig med? Anatar jag ska det men undra bara :D



Ha en underbart rolig helg så synes vi på måndag!



PUSSSS lilla hjärtat!

2009-11-13 @ 10:53:38
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Dito.

2009-11-13 @ 11:22:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0