Stavar is da´shit!

Som det var svettigt och ansträngande att gå med stavar. Det trodde jag verkligen inte! Svettades som en gnu=)

När vi kom till parkeringen så valde vi faktiskt femman istället för åttan. Den gick vi på 51 minuter. Medelpuls: 142. Maxpuls: 177. Förbränning: 421 kcal (Tigger hade grymt mycket lägre puls än mig.. trots att hon skadat tassen. Sjuk träningsmänniska det där!)

Imorn bestämde vi att vi ska ses på polisparkeringen kl åtta! Då blir det åttan i Skatås. Vi räknade ut att vi borde klara den på 1 h 20 min. (Hoppas på att Flisen följer med!)

Nu blir det till att ladda om tills gymmet kl 14! Då träffas hela tjejgänget hoppas jag=) Sedan blir det faktiskt en liten träff med Mr. M. Det är på tiden!

Det är konstigt, jag har redan bokat upp mig på ett fullspäckat schema hela veckan, trots att jag inte jobbar. Hur hann man allting innan Turkiet? Och nu kom det ett sms om tandläkare 15.30 på Torsdag. I Floda. Suck.

(Låg inte kvar på mitt delmålsvikt idag. Märkligt. Hur kan jag gå upp när jag tränar och äter rätt? Hoppas det är vätska..)

Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0