Trött men taggad!

Sitter nu hemma, ska ta och lägga mig strax. Har haft en helt underbar helg i Ö-sund! Kolla in helgen hos Flisen som har varit en duktig uppdaterare!

Mina hörlurar har gått sönder, så nu har jag nada musik att lyssna på. Jag kan inte jogga utan musik. Går inte. Så imorn blir det morgonpromenix med Dogglasen för att sedan vänta tills löplabbet och ngn annan butik där man kan köpa hörlurar(om man inte kan på labbet) öppnar. Snabb inhandling, för sedan blir det gym med Kestar(tjejerna)! Ska blir kul, för Flisen ska även läras upp imorn i receptionen, som jag ska kolla på henne!

Sedan blir det ut med dogglasen igen och sedan fortsätta kvällen med tjejern igen=)

Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0