Vad man göra?

Benhinnorna höll på att ta död på mig. Sjukt att det kan göra så ont. Ska köpa Zon-kräm imorn. Om det kan hjälpa. Sen ska jag kolla upp i-lägg. För det här kommer ju verkligen inte funka inför Göteborgsvarvet. I den här takten kommer man ingenvart!

I vilket fall så var jag ute i 64 minuter, la hyffsat fort av med löpandet och powerwalkade rester.  Medelpuls: 135. Maxpuls:172. Förbränning? 477 kcal.

Har intagit ett äpple och en clementin. GOTT! Funderar på att ta en varm dusch. Det hade suttit fint. Sen ska jag försöka övertala mig själv att gå till Almedal sportlife(3.5 km dit), crossa i ett antal minuter, säga hej till Flisen och sedan gå hem(Och ta systemet i Focus på vägen hem.) Fast innan blir det nog kyckling och ris, vet hur jag blir utan mat i magen!

Den som vill veta får se=)

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Heeeeemlis!

2009-11-28 @ 17:02:29
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0