Bläh.

Usch. Igår var jag hur taggade som helst på en lång joggingrunda. Vaknade med hosta och var vrålhungrig(Hur är det möjligt med Mitos stabila middagar?!?!) I alla fall. Tog på mig joggingkläderna och promenerade bort till start. Luften var riktigt tjock, känns verkligen som om det kommer ösa ner både regn och blixtrar idag. Det var svårt att andas. Bra början! Och när jag satte igång så hade jag varken kraft i ben, andning eller armar. Allt var som bly. Och denna känslan höll i sig i 30 minuter, vilket var då jag slutade jogga. Kul! Sen så tog jag en PW hem, men fick ta en omväg för Oba-marknaden är ju redan igång! Och den sträcker sig så sjukt långt åt alla håll och kanter så jag fick mig en liten extra prommis hem. Inte helt fel med tanke på att man blev så missnöjd med träningen idag. Det blev en runda på totalt drygt 51 minuter, förbränning? 482 kcal.

Jaja, det kan inte alltid kännas topp, nu vill jag bara duscha och lägga mig och sova igen.

Idag är det städning och shopping på carrefour och marknad på schemat. Sen inatt, vid halv 12, 12 kommer nog mammsen till Oba! Kul! Sen bara tre dagar senare kommer pappsen!=)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mycket mat blev det:)



Det blev färgat utväxten men inte lika mörkt tror jag:) Bild kommer! Kul att mammsen kommer!!!

2009-10-26 @ 08:41:50
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0