Då är vi igång!

Det nya "taget" börjades med halsont.. hade det iof igår också men kändes mycket mera imorse. Måste bero på ACn. Jag och Flisen skedar ju nuförtiden då vi har gäster i huset och då har satt ner Acn på ganska kallt.. får testa att höja den tills imorn och se om det ändras!

Iaf, klockan ringde för min del 07.30 imorse! Det ni! Gick upp 3 min senare och tog mig ut på en morgonpromenad (joggade inte på grund av halsen) som varade i 58 min. Kaloriförbrukning? 428.

Känns skönt att komma igång igen. Nu måste jag bara ta mig ut resten av veckans mornar också, men det ska la inte vara några problem?=)

Igår var vi som sagt på Melanis. Det var fint och maten kom snabbt, men smakade inte alls lika gott som på Mitos. Tog plankstek som Melanis hade rekommenderat. Köttet var jättesegt och grönsakerna var hårda. Ingen hit. Det var ju gott men jämför man med Mitos där köttet är sååå mört och grönsakerna är såå mumsiga och såserna är himmelska så var det inte så bra! Men då har man provat det!

Vi barn tog oss sedan vidare till vårt älskade Mitos och tog två fiskskålar. Kul hade vi! Bilder kommer senare. Vet inte vart kameran ligger just nu och alla förutom jag och faster Kärrman sover just nu!

Men men, det blir stranden i vanlig ordning kan jag tänka mig, och Oba-marknaden är ju framme idag då det är måndag så den blir det säkerligen senare! Vart vi beger oss ikväll det återstår att se! EV restaurangen är ju ett måste innan Kärrmans+ Sundin åker hem, men det hinner vi nog med också!



Hej så länge! Puss!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0