Då börjar vi om med Mitos ikväll!

Ikväll blir det Sverige-Danmark på Mitos! Det ska bli jättekul. Didi-Mufti fyller år idag, vi ska nog ge honom något fult.

Igår begav vi oss till Mitos för att få tiden att gå. Vi satt där ett par timmar med varsin PepsiMax och hade det trevligt. Vid halv två så kom äntligen Familjen Kärrman. Det var jättekul att träffa dem! Men det blev snabbt sängen och alla, förutom Faster Kärrman sov till efter 10.00! (Och som man kan tänka sig så bidde det ingen träning igår och ingen idag.. får se om det blir imorn, annars blir det som sagt "nya tag" på måndag!)


Jag o Flisen försöker lära
oss le med och utan tänder.


Idag var det stranden, som vanligt så blev jag och Flisen rastlösa efter ett par timmar, men Camillas karl var hungrig så vi alla "barn" gick hemåt och köpte med bröd och tillbehör. Det blev en go lunch, med tanke på att vi hade massa svenskt godis att trycka i oss också! Är det lördag så är det.. Haha, på tal om godis. I kylen ligger det nu, tror jag, fyra eller fem stora marabou chokladkakor i olika smaker.. hoppas de finns kvar till nästa lördag! Förra helgen åt vi ju upp 3 kg godis på ett dygn.. det var gott!

Brus och hennes kära Mr Vres.

Just det, på tal om ingenting, så läste jag ett sätt att sminka på sig kajal. Lägga lite innanför ögonfransraden(?). Jag har alltid vetat att man kan göra det på nedre delen. Men på övre raden fransar? Jojomänsan. Det var riktigt snyggt! Provade det igår, man får markanta ögon. Det var läckert!

Nu ska vi nana lite, vi gör ju typ inget annat än äter, sover, solar.. =)



So long så länge! Kanske får till en gruppis innan vi drar! Puss
Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan vad fina dom är, C och S:) Nästan liten Black & White, haha!



Lyssnar på musik och vad jag längtar tillbaka!! Be dom på Mitos kolla upp vad låtarna heter??



Nu ska jag ut å skaka rumpa:P



PUSS och massa kärlek till er!

2009-10-10 @ 18:58:05
Postat av: flis

Och skedar!

2009-10-20 @ 02:31:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0