Gott är det!

Äntligen blev den en joggingtur som inte var alltför jobbig. I början kändes det inte alls segt, men det kom sen.. men det kan lika gärna varit att jag tyckte det var tråkigt! Så om inte imorn, så dagen efter så ska det blir minst en timmes löpning! Idag, i ett riktigt mulet väder, blev det 57-78 min motionsrunda, varav joggning ca 47 min. Förbränning? 564 kcal.

Idag kommer pappa. Han är nog framme i Oba klockan 12 nu på dagen, vi ska nog gå på en grej där man får relax massage, medical massage, face massage och ansiktsmask. Kan va gott att slappna av lite=) Får höra om pappa vill det också, annars får han väl roa sig bäst han kan här i Oba!

Igår var det middag på Mitos, blev billig och bra eftersom vi i Oba-familjen äter gratis och vi alla fick varsin gratis cappuccino, som dock inte var god. Medan vi satt där blåste det upp till riktig storm så vi fick flytta in och då gick strömmen två gånger så de fick sätta på generatorn. Usch, läbbigt när det blir kolsvart Tur Flisen satt bredvid och kunde hålla min hand båda gångerna!

Jaja, nu ska jag ta mig en dusch innan vi äter frukost!

So long!
Kommentarer
Postat av: Jessica

2009-10-29 @ 10:56:04
URL: http://l,
Postat av: Jessica

Redig du är!



Läbbigt med strömavbrott och grejor! Hur varmt har ni nu?



Tänk att om en vecka kommer ni hem circus:) Har ni planer den helgen tro? (Stress stressa :))



Pussss

2009-10-29 @ 10:57:38
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Annie

bra där, du ser stark ut kompis! det glädjer mig att du tränar ordentligt, men ingen träning när man är krasslig eller har ont din pajas! vilket datum kommer ni?



puss å kram

2009-10-30 @ 05:12:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0