GOTT!

Klockan ringde klockan åtta idag och jag, Brus och Jessica tog oss ut på en morgonmotion på en 50 minuters motionsrunda! Varav joggningen troligen var ca 30 min. Kaloriförbrukning? 450.

Det var sjukt svettigt och varmt, jag och Jessica tänkte att vi skulle värma upp 3 km och sedan köra intervaller 3 km..Haha. Det gick inte. Vi kunde knappt öka. Så sjukt seg man blir av värmen! Vi stannade till vid ett sådant där "Gym" längs strandpromenaden. Svag? Ja. Men inte Jessica :P

Nu ska vi vänta på att resten av familijen vaknar, sen blir det pressning på stranden. Snacka om att det krävs att "turister" ska komma hit för att man ska få färg. På fem veckor här har jag aldrig varit så här röd!

Igår blev det shopping, och oj! Va nöjd jag blev. Köpte två converse, en adidaströja och en svart apcool tröja och en parfym. Ska lägga upp bilder på dem sen, för de som kanske är intresserade:P Alla shoppade igår, adidaströjor och converse. Det var lite adrenalinkickande! Haha, Jessica fick höra av en att hon skulle gå ifrån butiken och aldrig mer komma dit. Konstigt nog så ropade han tillbaka henne senare när vi gått därifrån och hon fick väskorna för de priserna hon ville ha. Vi ska alltid ha med henne när vi handlar=)

Idag blir det troligen frukt från marknaden som byggs upp nu på morgonen och ikväll hemmamys. Tror jag. Saker ändras hela tiden:P



Hej så länge!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0