Holla´att your boy



Vem var grym som tog sig ut på en promenix på eftermiddagen ändå? Sjukt nöjd va! Men med tanke på att man äter så mycket på Mitos för maten är så god så gör det kanske ingen skillnad:P Men ändå! Jag tog mig ut! Var bara hemma efter stranden och åt en sallad som jag gjorde av: Morot, gurka, tomat och salladsblad. På detta pressade jag citron och hade på salt.

Gott! Sen var det bara ut, på med nya kepan och traska! Det var mycket finare när solen var på väg ner sen närmare halv sex, ska ta med kamera om det blir någon mer eftermiddagstur=)

Det blev en tur på ca 52 min. Förbränning? 389 kcal.

Nu har vi iaf kommit hem från en riktigt god middag på Mitos. Åt klart vi åttatiden och är fortfarande sjukt mätt. Får nog lära sig att inte äta upp all mat trots att den är för god för att lämna!

Vi drack två stora Cola light, vilket gjorde att vi betalade ca 40 kr var för en stor middag med två cola, en drink(som levererades fel..) och en kaffe. Helt okey? Med tanke på att man kanske inte dricker två Cola varje middag så kommer man komma undan med 20 kr. För en brakmiddag!! Inte vet jag om vi hjälpte till att dra in något folk men trevligt var det. Vi gör om det imorn! Fast provar ännu en gång en ny rätt... mmm..

Och som solen tog idag! Ser ju ut som en brandbil i ansiktet. Ne jag har inte varit i Turkiet i nästan två månader.. Gott med färg är det i alla fall!

Well well, dags att krypa till kojs! Hoppas på en go springtur imorn, med tanke på Mitos mat varje dag så måste den nog utökas med ett antal minuter!

Måste bara visa mina nya armband som jag är sooo nöjd med! (Säkert bara för att jag typ inte äger några andra armband..)



Puss och godnatt!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0