Idag kommer de underbara!

Händelserik dag idag!

Dagen började med en motionsrunda på ca 57 min, varav jag joggade i 42. Kaloriförbrukning? 562.

Gjorde sjukt ont i benhinnorna på insidan igen.. så ingen joggning på kanske två dagar? Tjejerna kommer ju inatt(!!!) så vi kanske inte orkar upp imorn och på söndag blir det dagen efter lördag, så får väl se om vi orkar upp efter det. Annars blir det nya tag på måndag.

Bestämde idag att jag får äta godis idag(Då jag redan ätit massa choklad..) och imorn då tjejerna tagit med massa svenskt godis=) Men sen ska jag inte äta fören nästa lördag. Nog dags för det, för nog blivit lite mycket choklad senaste tiden. Får se ifall jag har starkt psyke nog. Men det ska jag ha! En vecka utan, och sen belönas av svenskt godis.. ska gå!

Efter morgonmotionen blev det poolen i ca en timme, sen lite lunch, duscha.. sen till Mitos för att åka med Stefan och fylla på Kredits på Dongeln så internet skulle funka igen. Väl inne i Alanya kom Ali Ulu(vår älskade Alex från Mitos) och mötte upp oss då han ville ta oss till ett ställe för riktig turkisk lunch. Det var gott! Låååååång smal bricka med bitar som kunde vara som tunn, krispig pizza och massa tillbehör till. Och Ajvar som man skulle dricka. Det var speciellt men gott! Eller kanske inte Ajvarn.. jo till maten, men inte dricka rent. Men vi vill tillbaka dit och ta en vegetarisk rätt, det kan vara super! För köttet smakade lite lamm..och alla vet ju vad vi tycker om det.

Efter detta så ville vi ta taxi hem men Alex hjälpte oss på en inhemsk buss som vi inte betalade något för. Den gick inte hem till oss. Den åkte högt upp i bergen, vände och åkte tillbaka :P Vi ringde alex och tackade honom för att han skickade upp oss i bergen, han blev orolig och löste det hela genom att prata med en inhemskt person på bussen genom telefon. Haha.. det var komiskt. Bara vi svenska flickor bland bara reeena turkar högt uppe i bergen, på vägar som inte ens var riktiga. Det hade inte varit sååå hemskt om inte Camilla hade haft en Skypedate kl sex. Det var typiskt! Tillslut kom vi ner till stora vägen och tog en taxi hem. Vi var nog hemma till kvart över sex=) En liten upplevelse!
Tjejerna glada och goa på bussen..=)


Nu är det städning på gång i huset, för våra gäster kommer om några timmar! Ska bli så kul att träffa dem!

Well well, mår lite illa av Ajvarn och all choklad jag smält i mig.. ska nog ta och hjälpa till och städa så kanske det går bort!


Hej så länge! Puss!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0