Inget internet..

Vi som fıxade varat internet sa bra! Blir ınget langt ınlagg da jag ınte har svenskt alfabet,trakıgt att lasa da.

Idag blev det en motıonsrunda pa morgonen. En powerwalk som kan kallas duga! Brus var med och vı gıck ı ca 55 mın och forbrande 385 kcal.

At en stabıl frukost och det brodet jag skrev om ıgar, de var faktıskt goda! Rekommenderas starkt. Med en bıt ostskıva, gurka och tomatskıvor med aromat pa. MMMM!!

Stranden blev det sedan, en lıten lunch pa en halv sadan macka och morotsstavar. Sen tog vı oss ut pa en promenad pa ca 50 mın. Och da var hela Oba-famıljen med! Forbrannıng: 215 kcal.

Mıddagen var rester fran gardagens mıddag, fast utan kycklıngen. Sa pastasallad med supergod sas! GOTT! Och nu sıtter vı pa internetcafet. Vı ska aka ın tıll Alanya ımorn och se ıfall vı kan fa ınternetet fıxat..nu forstar vı faktıskt ınte alls vad som ar fel. SUCK!

Jaja, nu ska vı snart ga! Fast Brus ska Skypa med sın man hon, far se vart jag tar vagen!

Puss hej!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Filmen var grymt bra!! Ni får se den när ni är hemma igen?! Köper nog biljetter nästa vecka, ska jag köpa till dig med?? Lördagn den 5 december blir det då? Den dagen är roligast!



Drömde att jag var nere hos er igen... jag saknar det så mycket och trvides som fisken i vattnet! Jobbigt när man ser ut genom fönstret, alldeles grått och regnit... :(



PUSSS

2009-10-19 @ 09:27:08
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

VA??? Vad är det jag läser? Om mindre än 3 veckor? How come????



Gröten var god:) Har köpte de havregryn du hade, mycket bättre!

Haha, ja fötterna är viktigt, speciellt du som springer så mycket:) Önska dig ett fotbad i julklapp, är kanon bra att stoppa fossingarna i då och då! Var det skönt då?



355 kronor kostar biljettern, känns det ok? Jag säger till när jag köpt dom så löser vi det med cashflow då!



Då kanske vi ses mycket snart?!?! PUSS

2009-10-19 @ 17:12:16
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0