Lite sol!

Idag tittade faktiskt solen fram, den sken faktiskt riktigt starkt när vi gick upp imorse vid kvart i nio. Himlen var klarblå..skönt tänkte jag. Då får mamma i alla fall en solig dag!

Jag och Camilla tog på oss joggingkläderna och tog en PW på dryga 51 min. Förbränning? Drygt 370 kcal. Stängde av pulsklockan lite tidigare än vanligt då vi stannade för att köpa färskt bröd! Imorn hoppas jag på att jag kan ta mig igenom en joggingrunda, känner att det behövs!

Igår blev det Mitos, och oj va kul det var! Alla var på glada och kom och umgicks hela tiden hos oss. Vi i Oba-familjen åt plankstek och mamma tog sjöaborre(tror jag att det var?). Jättegott, så tog vi vin och en GT och så fick vi fiskskål gratis! Mamma tog även en Irish coffee som var god!

Mamma förstod varför vi tycker om Mitos och hon verkade tycka om dem där också! Det var bra=)

Mufti lånade ut sin cooola skinnjacka. Tack.


Tur Flisen hade sin Iphone, för kamera glömde vi hemma! (Har ju typ aldrig hänt innan!)

Usch, nu ska jag nog gå och vila ögonen som alla andra här i huset. Idag var vi vid stranden i ett par timmar, mulnade på tillslut och då gick vi hem och åt rester från gårdagens lunch. Nu är jag proppismätt, och jag har börjat få sura uppstötningar, av vad jag än äter, när jag än äter.. yuck. Har varit i några dagar..undrar vad magen vill säga mig!

Hej så länge!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Breaking Benjamin är sjukt bra, testa:)

Har du fått det från Maria??

SKOJ!! NU KÖR VI! :)



Sura uppstötningar? Knoddis? :)



Nu mår jag bättre, lite trött fortfarande men det håller väl i sig till sommaren eller något:P



PUSSS

2009-10-28 @ 16:48:19
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0