Måste bara älska trappträning!



Vad det blir roligare att va ute och motionera när det finns trappor att använda sig av!! Tiden går mycket snabbare, pulsen bara flyger upp och adrenalinet flödar! Jag sprang åt det håller där det finns massa trappor längs strandpromenade idag också. Och tog mig upp och ner för dem medan jag tog mig framåt! Helt underbart att kuta upp och ner för dem, få upp pulsen, jogga vidare, ta nästa trappa och få upp pulsen ännu mera... Pulsen är ju hög genom hela turen. UNDERBART!!

Jag ska nog läsa på lite om pulsträning när jag kommer hem till Sverige, verkar intressant!

Det blev iaf en morgontur på ca 50 min. Varav joggning: ca 39-40 min. Kaloriförbrukning? 536 kcal. Och Jisses vad man dryper av svett när man är klar!

Och idag är jag nästan på den vikten som jag var på innan vi fick våra första gäster, känns skönt! Då är det på rätt väg! Bara att kämpa vidare!

Som jag ser fram emot frukosten nu! Vill att OBA-familjen ska vakna..halooo...Mat mat mat!!
Något annat jag ser fram emot är ju New Moon. Någon annan som längtar lite efter denna karln?


Mmmmm....

Kanske blir en hejdå bild innan vi drar ikväll! Hej så länge! Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0