Mon de poff!

Idag var det jobbigt asså.. Hade i tankarna att lägga på 10 minuter på springrundan så att det blir dryga 40 minuter istället för dryga 30. Men det jobbiga är att när jag sprungit i en 15 minuter ena hållet så kommer det massa restauranger som man måste springa förbi och man närmar sig Alanya Centrum, tycker det är jobbigt att jogga i. Så då tänkte jag att jag springer i en kvart, vänder och springer tillbaka i 25 minuter. Men jag orkade inte! Inget ville idag. Benen var som bly, huvudet var tungt. Andningen var katastrof och en smärtainsidan av, vad ska man säga? Smalbenet och vaden? har kommit tillbaka.. det känns som benhinnorna fast på insidan av benet:P

Med andra ord, det var tungt, svettigt och smärtsamt. Blev ca 46 minuter morgonmotion, varav joggning ca 34-35 minuter.  Kaloriförbrukning? 462.

Imorgon vill jag satsa på min plan. Hoppas att jag på något sätt har mer energi imorn.

Nu väntar jag på att resten av familjen ska vakna, vill ha FRUKOST! Gooooa havregrynsgröt med äpple och kanel.. kan nog vara något av det goaste på denna jord. Om man bortser från ferraribilar och röda mattor ;)

Konstigt nog så borde vårat internet sluta fungera idag... hmm... kanske håller sig till i eftermiddag från den tidpunkten då vi fyllde på pengar på det sist? Det ska ju vara månadsavgift på det... Annars kan detta vara lite skumt! Vi får nog kolla upp detta!
Ska ju till Mitos ikväll och ta en kaffe och prata med dem angående lite olika saker så kan ju passa på att fråga om internetet. Tur vi har dem!

Imorgon kommer våra gooingar!..Oooh likey likey!

Well well, ha det gott så länge!



Puss!

Kommentarer
Postat av: J,e

2009-10-01 @ 11:24:12
Postat av: Jessica

Haha, jag slipper, TACK :D



Ja det är fasen sant, ju närmare det är dessto mer saknar man! <3



Fan vad duktig du är, jag har ont i mina benhinnor på insidan, så är nog det för dig med!



Blev alldeles pirrig i magen när du skrev: Imorgon kommer våra goingar!



Ikväll blir det packande, får se om godiser får plats i väskan:D



PUSSSS

2009-10-01 @ 11:26:18
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0