Mycket att göra på lite tid?

.. känns så men ändå gör man såååå mycket mindre här än hemma:P Lite bortskämd kanske.

Idag startades dagen med morgonmotion på aktiva 62 minuter, varav joggning för min del ca 35 min. Det var jag, Camilla och Jessica som tog oss ut och stannade till vid ett utegym på vägen hem och provade på det i 10 min. Jessica tog med sig sin kamera och kanske lägger upp dem på sin blogg när hon är hemma i Sverige igen?=)

Joggningen var sjuukt seg. Värmen var inte det jobbigaste som det brukar vara, utan det var benen. De var som betongklumpar och ville inte röra på sig. Inte kul.

Kaloriförbrukning på de första 55 min? 509 kalorier.

Sedan blev det stranden. "Oba-familjen" tog sig hem efter ett par timmar för att vila medan Jessica och Helen ligger kvar och pressar. Duktiga som de är! Vi ska möta upp dem sedan för att vi ska gå och kolla på bilder som en proffs-fotograf tog på dem vid solnedgången igår. Bilderna blev nog riktigt bra, tjejerna var soooe snygga! Stolt över att vara deras vän?=) Ja. Det ska bli kul att kolla hur de blev!

Igår var det bara en lugn dag, stranden och sedan fotografering och sedan hemmamiddag med sjukt god pasta-champinjonpastasås-champinjoner-broccolirätt som vi slängde ihop. Mumma!



Dagen innan det var ju som sagt Mitoskväll:

Jessica blev biten av en bitter häst.. "lilla" märket hon fick på låret. Aj.



Ikväll blir det utgång i The Haaarbour. Det ska bli kul! Vi funderar på att prova en mexicansk restaurang innan som ligger på vägen till stranden från våran lägenhet. De pratar alltid om våran morronmotion när vi går förbi, de verkar snälla.

Just det, första kvällen, i Lördags så tog vi några få bilder:


Ne nu är jag galet trött, ska nog vila ögonen ett par minuter. Internet är ju inte jättesnabbt.

Puss hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0