På G igen?

Back in the flow igen kanske? Hoppas det! Vi åkte inte till Alanya och som tur var så var det en jättesöt tjejturk som kunde engelska som hjälpte oss få igång Internet. Verkar inte vara en månadskostnad som vi trodde.. så nu får vi inte slösa på internetet!

Var ute på en morgonmotion imorse, var jättekul! Sprang åt andra hållet idag, på strandpromenaden. Det är massa trappor, långa sådana, längs vägen och det var så kul att kuta upp och ner för dem medan man tog sig fram! Vill imorn med!

Det blev en runda på ca 48 min varav jogg ca 36 min. Förbränning 512 kcal.

Vi har varit igång hela dagen och ska lägga oss tidigt, för imorn är det party! Mat på mitos och sen hamnen! Kul som det ska bli!! Det var ett tag sedan det blev utgång för hela slanten!

Idag har det varit molnigt, så vi hoppas på fint väder imorn så vi kan få lite bränna till kvällen..

Vi var iaf på OBA-marknaden och köpte saker, kul var det! Det är sååå sjukt billigt. Fem kronor för ett kg tomater.. MMM.

Kanske jag råkade köpa en till adidas tröja..
Camilla hittade lite boxers!
Inhandlade en tröja för framtida kalla morgonpromenader!

Flisen hittade fina tröjor hon med och jisses vad vi blivit bra på att pruta!

Imorn blir det som sagt stranden och party. KUL!

Puss!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Åå vad jag vill vara med imorgon!!!! :D

2009-10-19 @ 20:44:58
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sötis=)

Jag borde ha gjort det, Jonnie säger det också för jag tjatar hela tiden om Turiket och er, haha!

Säger till när jag hittat lite låtar. Har lyssnat lite på Breaking Benjamin, jätte bra hårdrock grupp:)



2009-10-20 @ 12:11:54
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0