Photoskjut mig själv och mina älskade kläder!

Jag, Flisen och Brus gick hem efter ett par timmar på stranden och åt sedan go lunch som bestod av bröd, vattenmelon och gurka=) Det var till o med billigt med gurkor på marknaden, vi ska köpa mer av den varan sen när vi ändå ska ta oss till Carrefour för inhandling av mat då frukostartiklar börjar sina!

Sen blir det troligen pasta med pastasås ikväll!

Nu till egobilder med mina nyinköpta kläder! Kul för mig=)



Det blev massa samma kort, men kul att roa sig med något :D Har även tänkt att kanske köpa ett par svarta converse innan vi åker hem.. vi såg ett par som var så sjuuukt snygga!

Well well, dags att sluta egoisma sig=) Hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0