Produktiv dag idag!

Idag har vi: Ätit frukost. Tjötat. Börjat på lunchen. Spelat kort och ätit marabouchoklad. Ätit lunch.

Nu ska vi: Sova middag.

Sen ska vi: Gå på en promenad, göra oss iordning för middag på Mitos och sedan ta oss dit och äta.

Men det var inte vilken lunch som helst! Flisens underbara kyckling med pastasallad. Och som vi tog kort på den innan vi åt upp det vi hade på tallriken..för det som fanns i skålen det räcker nog ett tag till=)



Jaja, dags för mig att vila ögonen jag med!


So long!
Kommentarer
Postat av: Jessipessi

Ja, väldigt wierd! Kan vara någon baskilusk som vandrar omkring i kroppen min, känner mig sån :(



Ja, dom är så skööna, massa REA på dem:)



SNUTTPLUTT! TACK igen, blir alltid lika glad!



PUSSSS

2009-10-27 @ 17:59:36
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0